minnos004 elizabeth Kubrailkan kesinlikle bende. Bizde ayıp hamile göbekle resim çekmek. Ustelik gurbetteyim cevrem de kimse yoktu yeni yeni komsu edindim. Kac kere esim e guzel giyinim guzel bir yere gidelim de resmimi çek ama o hep reddetti kime gosterecen ayıp olmaz dedi. Ikinci gebeliğimi hem kizima kardeş olsun hemde içimde ukte kalanları yapmak için istiyorum
Elifduruveannesi Kubrailkan kesinlikle ama kesinlikle çok fazla yemezdim. Kıtlıktan çıkmış gibi her saniye yedim. Simdi 1 sene doluyor ama aldığım kilolar gitmiyor. Yine her şeyi yerdim ama az yerdim. Onun dışında içimde kalan hiç bisey yok çok şükür. Herseyi tam tadında yaşadım. Sagolsun ilk torun diye el bebek gül bebek gibi bakildim herkes tarafından eşimden Allah razı olsun o her zaman öyle zaten
Polannem Kubrailkan yine yaşadığım hamileliği yaşardım😂 şükür alışverişimi de yaptım pikniklere de gittim 6 aylık hamileyken 10 saat uzaktaki memleketime de gittim gece yarılarına kadar okey de oynadım 😂 içimde bişey kalmadı yani 😂
Annemioldum Doğum hakkında bu kadar dertlenip düşüneceğime Doğum sonrası neler yapmalı kısmına yoğunlaşırdım. Doğuma o kadar şartlanmışım ki sonrası hakkında hbir bilgim yoktu. Emzirme , süt üretmek için beslenme , bebek bakımı gibi şeyler hep cahilliğime geldi
siriuss_ Abc_1010 aslında tedavi görmemiz lazımmış hamile depresyonu yaşamışız. Bizim gibiler için antidepresan veriliyormuş. 2. Çocuğu istemiyorum hamileliği sevmedim bu yüzden
Oglu_m Kubrailkan ben hep bebeğe kilo yapan şeyler yedim bebeğim 2.940 doğdu bı daha hamile kalirsam dikkat etmicem ne bulursam yicem ve bol bol foto cekcem 🤭
Oglu_m tugbac ben çok uyudum ama geri gelmiyor ben hiç çatlak kremi.kulladim hiç çatlağım olmadı bence genetik benim karnım top gibi sivriydi birde
tugbac Oglu_m benim karnım kocamandı ama karnım çatlamadı. Çok hızlı kilo aldığım için bacaklarım çatladı.
Mevaseray_prensesinannesiiii Kubrailkan hamileliğime geri donsem şartlar ne olursa olsun sezeryan olmamaliymisim ve içinden geçen herşey yapardım çünkü eşim herşeyi içimde birakti maddi açıdan anlayışli olmamaliymisim eşimin her istediğine tmm dememeliymisim ailesine karşı anlayışlı olmamaliymisim ama işte olanla olmüşe çevre yok bundan sonra inşallah Rabbim yardım etsin herkese banada sabır diyorum sadece bir sabir