Kuzeytaha34 ikiKudurukAnnesi hepsinde sıkıntı var 4 aylik aşısını geç vurdular veremeden başka sağlık ocağında varmiss ords vurdurduk
Aenia ikiKudurukAnnesi Özel sağlık sigortası olduğu için muayene ücreti alınmadı, sadece aşının ücreti de 200 lira aldılar
Asli_3560 theanalikko ben de Nilüfer’e kayıtlıyım. Oraya gelsek yaparlar mı acaba? Hangi ASM acaba tam adı nedir?
Kubra5353 ikiKudurukAnnesi bilemiyorum eşim almıştı sormadım. Bizde sağlık ocağının yanındaki eczanede vardı bir tek.
Lina11 ikiKudurukAnnesi bebeğimde henüz o sıkıntıyı yaşamadım ancak zamanında kendim için o sıkıntıyı yaşamıştım. Eczaneden aşıyı temin edip aile hekimliğinde vuruldum.