Mine01 ikiKudurukAnnesi kızım 45 günlük bizde bulamadik malasef, dünyada bi aşıların bitmediği kalmıştı. ALLAH sonumuzu hayr eylesin
Musabnannesi ikiKudurukAnnesi inşallah buraya da gelir ya hala bekliyoruz sevindim sizin adınıza geçmiş olsun 🌼
Fairytale_1207 ikiKudurukAnnesi biz de 2 hafta once gittik diger dozunu vurdurmaya. 6 aylik oldu kizim. Ama maalesef izmir genelinde de asi yok dediler. Gelince arayacaklarmis ama hala ses yok 🙄 pazartesi gunu menenjit asisi icin gittigimde tekrar soracagim bakalim
Asli_3560 theanalikko ben de Nilüfer’e kayıtlıyım. Oraya gelsek yaparlar mı acaba? Hangi ASM acaba tam adı nedir?
theanalikko Asli_3560 aşıları kayıtlı olduğunuz asmden başka asm yapmaz, en azından benim çalıştığım asmler öyleydi. Şehir dışı misafirlere belki bir ayrım olabiliyor
elifarenb ikiKudurukAnnesi biz de izmirdeyiz,2 aylık aşısı yok dediler, 1 hafta sonra gelcek dediler. Cuma günü olucaz aşıyı
Elisaamm1612 ikiKudurukAnnesi benim bebeğimde 47 günlük bugün tam birinci ayında türkiye genelinde yoktu ama geçen hafta geldi sizi aramadılarmı sağlık ocağı aradı beni şehirdışında olduğum için 23 üydü sanırım medical park keçiörende vardı yaptırdım orda