ikiKudurukAnnesi Oglum 46 günlük oldu 1.ay olması gereken hepatit b aşısı yok saglık ocagında nasıl olacak böyle sizler nasıl yaptınız ??
Edanurcskn ikiKudurukAnnesi biz doğdugu gün özelde vurdurduk parayla iyi ki vurdurmusuz aile sağlıkta yok maalesef şimdi 11 gunluguz 1 ay sonra tekrar aşısı var aile sağlıkta sıradayız bakalım vuracaklar mi
Asym33 ikiKudurukAnnesi Malesefki yok canım kuzenimde geçen hafta dgum yaptı eczane depolarını aradı sadece bir yerde son kalmış bulup yaptırdılar
S2022 ikiKudurukAnnesi bizde o sorunu yaşadk malasef,2ayına girmeye 1 hafta kala artık özelde parayla yaptırdm zaten halende aşı gelmedi iyikide beklmedim yaptrdm
Meral1234 Benim bulunduğum yerdeki sağlık ocağında da yoktu cimere şikayet ettim ama cimerden sonuç gelene kadar sağlık ocağından aradılar beni aşı geldi diye sonra cimer aradı çözdünüz mü sorunu diye allahtan halloldu
Aenia 1.Ay aşısı bizde de yoktu,yani özel hastane öyle demişti. Parayla yaptirmistik 200 lira fark odemistik.
ecosummm Bu ara ülke genelinde bir aşı problemi var kızımı kedi tırmaladı ne tetanoz ne de kuduz aşısı ikisi de yoktur şaka gibi 15 hastanede gezdik en son şehir dışında bulduk resmen
Aenia ikiKudurukAnnesi Eger durumunuz müsaitse özel hastanelerde yapıyorlar, biz de o şekilde yaptırdık, onun dışında ecza depolarini sorgulatabilirsiniz bu konuda çok bilgim yok ama tanıdık vs varsa yardımcı olabilirler
Lina11 ikiKudurukAnnesi bebeğimde henüz o sıkıntıyı yaşamadım ancak zamanında kendim için o sıkıntıyı yaşamıştım. Eczaneden aşıyı temin edip aile hekimliğinde vuruldum.
incitomm ikiKudurukAnnesi evet malesef yok 6 aylık oğlum asi gelince haber edecekler sıradayız düşünün asi yok malesef 🤦🤦
Ezonunannesi20 ikiKudurukAnnesi bizde bugün gittik yok dediler ne zaman geleceği belli değil var mı o da meçhul. kendi kullandığımız ilaçları bulamamak neyse de bari çocuk aşı ve ilaçlarını bulabilelim yahu
Aenia ikiKudurukAnnesi Özel sağlık sigortası olduğu için muayene ücreti alınmadı, sadece aşının ücreti de 200 lira aldılar