kolonyalimendil incitomm bende bende 😅 taştan yumuşak ne bulursam yeme derdindeyim kocam bey yemek seçer 🤣
FHKK kolonyalimendil yok kız arkadaş istiridye mantarı sote yapacakmış yanına ne yapsam yazmış bende ona dedim makarna ya da bulgur pilavı diye 😁😁
kolonyalimendil busrakuzeyy hazır mantıyı pek sevmemiyorm daha doğrusu biz çorbasını sevdiğimiz için onda güzel olmuyor 😂
busrakuzeyy kolonyalimendil Çorbasını hiç içmedim. Kendim yapmayı zaten bilmiyorum annemde oldukça uzakta. Kayınvalidemde buzluğa atmaz yiyecekleri zaman taze yapar. 🤷🏼♀️😂
Show_must_go_on kolonyalimendil Kafam daha rahat oluyor olmayınca evde açta kalsam kafa dinlenince rahatlıyorum iki bebrk zor oluyor 😄
kolonyalimendil busrakuzeyy 😂😂 benim kaynanam dolabı doldurtur(kendi yapmaz🤣) kimseye vermez denk gelirse yeriz🤣