Matildanil nurgllr herkes d ve demiri de kullandığını yazmış bizim doktorumuzda demir için bir şeyden bahsetmedi 6. Ayda mı başlanıyor acaba bu sebeple mi doktorunuz öyle dedi
Angel_ mamma00 1 ml veriyorum derken 8 kiloysa 8 ml mi oluyor bu çok fazla değil mi ? Ben kilo başına 2 damla diye biliyorum ama emin değilim
Nese-161711 Angel_ hayr 5ml çekiyor ama ben 2 damla veriyorum kızım 6 kilo kilosuna göre dediler ama ben 2damla veriyorum kilosuna göre fazla geldi bana
Benkeyfimkahyasi90 pennylane pennylane demir ilacı nasıl veriyorsunuz 9 aylık bebeğim kaç damla verilir
pennylane Benkeyfimkahyasi90 kilosuna göre . 6 kiloysa 6 damla 7 kiloysa 7 damla. doktorumuz o şekilde söyledi. ağzına damlatmak zor oldugu için kaşığa damlatıp veriyorum ben
silenceee damlaertann demir ilacını ne zaman kullanmaya baslıyoruz bebegim 2 aylık doktorlar öyle bisey demedi ama kan tahliline göre mi
Karaca99 cansuturgut benim bebegimin de yuzu doktu ve daha 1 haftalikken gaz ve kakasini yaparken agriya sebep oldu
isilhlvc cansuturgut kızım 4 ay 18 günlük d vitamini ocean 400uı,demir bestironu önerdi doktorumuz ben oceanı kullanmak istediğimi söyledim ama kan değerlerini yükseltmediğini söyledi, içerik olarakta temiz olduğu için bestironu kullanıyoruz
bircagoniko cansuturgut bişey sormak istiyorum herkese benim doktor devit-3 verdi kimse bunu yazmamış acaba sağlık ocağı da mı bunu veriyor