Merhaba doktor bize kan damlasını bıraktırdı tahlıller ıyı dıye. Ikı ay kullanmadık iştahsızlık basladı üç hafta herseyı yıyen çocuk yememeye basladı. Tekrar basladım ve ıkı günde ıstahı acıldı
Zayıfladı hatta ben sım nabım bılmıyorum
Onbır aylık olduk.