cansuturgut demiri sidefer kullanıyorum tadı güzel her kg ya 1 ml veriyorum , bi sıkıntı yapmadı , d vitaminide ocean 1 damla
İlk basta sağlık ocağı vegoferon dite bisi vermişti ama batikon gibi rengi tadı kokusu ve paraben içeriyo, doktorumuz ısrarla vegaferon önerince doktorumuzu da bıraktık başka doktora geçtik, nasıl kötü bir ilacı önerebiliyorlar aklım almıyor