ceren_1116 cansuturgut demir sidefer,d-vit ocean kullanıyorum.Sideferin tadı güzel kabız yapmadı.Demir vitaminini ek gıdaya geçince mandalina ya da portakal suyuyla verirseniz daha iyi sonuç alırsınız dendi ama 1 yaşından önce turunçlar yasak değil miydi ya🤧
Angel_ adenmersa bebeğim 8 aylık 8 buçuk kilo kilo başına 2 damla veriyorum bazıları kilo başına 1 damla verin diyor valla çokta emin olamıyorum doğru mu yanlış mı yapıyorum diye salı günü kontrole götüreceğim sorucam doktoruna çünkü buna rağmen kanımız düşük çıktı
Angel_ Fetiye06 bebeğim 8 aylık 8 buçuk kilo kilo başına 2 damla veriyorum bazıları kilo başına 1 damla verin diyor valla çokta emin olamıyorum doğru mu yanlış mı yapıyorum diye salı günü kontrole götüreceğim sorucam doktoruna çünkü buna rağmen kanımız düşük çıktı
BabyAg Simgee0922 merhaba bizde ikisinide ocean kullanıyoruz kan tahlili yaptırdınız mı kaç aylık bebeğiniz yani demir eksik falan çıkmadı değil mi teşekkür ederim ☺️
Mabeliko Durununannesi46 merhabalar biz de baştan beri bestiron kullanıyoruz eşim eczacı en temiz içeriklerisinin bestiron olduğunu söyledi fakat kakanin rengi değişmedi kabızlık vs hiç yapmadı ,sizde nasıl durumlar?
Durununannesi46 Mabeliko bizde en başta kaka rengini biraz koyulaştırdı, sonra normale döndü. Kabızlık bizde de hiç olmadı çok şükür 🙏
Mabeliko pennylane bizde hiç kabiz vs olmadık çok şükür herkes demir damlasi kabız yapar kakanin rengini değiştirir diyince acaba etkisi mi az diye içime kurt düştü. Kilo başına 2 damla veriyorsunuz değil mi?
Bilgem2 D vitamini wellcare, demirde de bestiron kullanıyoruz. Kızımın süt ürünlerine alerjisi var o yüzden özellikle bu demiri kullanıyoruz bazı markaların içeriği süt alerjisini tetikliyormuş
arassmomss cansuturgut Demir damla bestiron, d vitamini ocean. Alerjik bebeğim olmasına rağmen herhangi bir sorun yaratmadı içerikleri temiz. Çok araştırdım ocean demir damla da düşündüm ama yeterli gelmiyormuş maalesef
Busra2089 cansuturgut D vitamini pedia-D kullanıyordum ama bu ay Ocean D aldım.Kan damlası 4 aylıktan beri bestiron kullanıyoruz. Şu an 8 aylık bakalım önümüzdeki ay tahlilinde ne çıkacak bende çok merak ediyorum.
Netya Angel_ benım oglumda 16 aylık, ocean ara sıra kullandık, saglık ocagının verdıgı kan damlasını hıç vermedım, bızde gecen tahlıl yaptırdık kansızlık cıktı😔ne yapsak bılmıyorum
cicekkizlarimbalkizlarim Fetiye06 Bende Ocean kullanıyorum. Doktorum günlük 1 fıs yada 3 damla demişti. Dediğinde bebeğim 15 gunluktu şuan 4 aylık. Aynı şekilde devam ediyoruz.
ezgiiturkk Dilan04400 canım bence bestiron almalısın. Oceanı kullanıp demiri düşük bebekler oluyor çok okudum bu uygulamada. Bende ocean kullanıyordum eksik çıktı bizimde. Şişe bitince bestirona geçeceğim kullanıp eksik çıkan okumadım hiç. Bu ilaçlar özel bu arada devlet karşılamıyor
bunemeselaa cansuturgut Demir i sidefer kullanıyorum d vitamini ocean kullanıyorum çok memnunum bir sorun oluşturmadı bizde gaz kabız vs
ezgiiturkk zeynep51 kızımında düşük çıktı kanı 9.ay kontrolünde. Doktor oceanı kilo başına 2 damlaya çıkardı ama Şişe bitince bestirona geçicem. Ocean temiz içerik ama eksikliği tamamlamıyor bence
Bebekom22 ezgiiturkk bende oceani kullanıyorum yeni başladım 6 damla hiç duymamıştım olmadı bende bitince değiştiririm