sayre eğer pişik olması 1 haftadır sürüyorsa artık doktora götürmeniz gerekmektedir. Çünkü bu zaman içinde mantarlaşma olabilir. Doktora gidinceye kadar en azından benim doktorumun söylediklerini yaparsanız muhtemelen biraz da olsa hafifler. Altını sadece suyla yıkayın ve ardından kağıt havlu ile kurulayın. Nem kalmaması adına birkaç dakika açıkta bekletin veya üfleyin. Ben de baby turco kullanıyordum, ama goon markasına geçtim. Cidden çok fark etti. Emme hızı ve kapasitesi daha fazla. Bu bezi tercih edebilirsiniz ayrıca elinizde sudocream varsa kullanabilirsiniz. Ama mantar olma ihtimaline karşı yine de doktorunuzu dinleyin. Bir de maalesef aslında zararlı, ama geceleri yatarken pudra kullandım, bu pişik konusu bitinceye kadar. Son olarak da en önemlisi yedikleriniz bebeğinizi etkiliyor mu kontrol edin. Mesela benim bebğimi süt ürünleri etkiliyordu. Hemen yara oluşuyordu, ayrıca domates, limon da öyle. Onları kontrol edin. Zaten bunları kestiğiniz an iyileşmeye başlıyor. Kesmezseniz, ilaç kullansanız da işe yaramıyor. Geçmiş olsun 😀