mavigiller sayre herşeyi denedim olmadı en son popolin omega ile tanıştım ve ıslak mendili bıraktım e bebekte sulasil diye bir mendil var onunla temizliyorum tavsiye ederim
Liya_37 Canım benimde aynı sorun oldu asla ıslak mendil kullanmadım kare pamukları ıslatıp bi kutuya koydum sularını damlata damlata sildim yıkayamadıgın için damlat güzelce çok faydasını görürsün ve hametan kullandım bepantol önerdiler hiç bısey işr yaramadı suan topaları cok şükür sayre
Denizanasi92 siyah3430 hamazinc uzun süreli kullanımda tahrişe neden olabiliyor bizim bu yüzden daha beter hale gelmişti
siyah3430 Denizanasi92 günlükte kullanmıyorum diş ile başlayan pişiklerde mükemmel henüz dediğiniz gibi bir şey görmedim her çocuk ve her cilt farklıdır
nilesea Denizanasi92 uzun süreli kullanımdan kastınız ne acaba? Doktor yazmıştı, pişik olunca dönüştürerek kullandıklarımdan biri hamazinc baya bir süre de kullandım, 2-3 hafta kadar, o zaman bırakayım artık hamazinci.
Almir__alp sayre bez ile alakalı değil demek ki güzel arkadaşım senin beslenmen ile alakalı bir alerji sütten bebeğe geçiyor.. domates, salça, süt çikolata yapar.. madecasol krem çok iyi geliyor ve travazol krem
Recepliagah78 sayre bebek temizleme pamuğunu ılık su ile ısla üzerine zeytin yağı sür ıslak mendiller ileriki zaman için iyi bence sleepy bize pişik yapmıştı hastanede ilk gün molfix aldık o çok iyi geldi bir de biz doğduğundan beri sdocrem ve zeytin yağı kullanıyoruz her kakasında ikisini de sürüyorum çok şükür pişik olmadı
Denizanasi92 siyah3430 farklıdır elbet ama belirtmek istedim doktorumuz söyledi 2-3 gün kullanımda ara verip tekrar kullanmak gerekiyormuş
Esrazknn_ sayre pişik kremleri hiç bi işe yaramıyor üç tane kullandım işe yaramadı. Bebeğimin altı mahvolmuştu taaki tüp arko krem kullanana kadar % 100 işe yarıyor sabah uyandığınızda kessin sonuç alıcaksınız emin olun
Delivery sayre ıslak mendil yerine alt temizleme pamuğu kullanmanız lazım ıslak mendillerin hepsinde kimyasal madelerden illaki oluyor ama pamukta bir sıkıntı yaşamazsınız birde ara ara altını açık bırakın hava alsın 5 dk bile olsa faydasını görürsünüz desitin kremi bir deneyin mor olan o da hızlı iyileştiriyor
Gulsahek sayre canım o bezler pişik yapar prima care kullan. Ayrıca bebeğin kaka yapınca yıka. İşedği zaman sleepy bambu olan ıslak mendili kullan. Sadece saf su parfüm yok. Diğer ıslak mendiller çocuğun poposunu yakar. Önerim primacare+sleepy bambu ıslak mendil. Mustela falan hikaye hiç bir işe yara ıyoe sadece pişiği önlüyor tedavi etmiyor. Pişik içinde kantoron yağı öneririm. Dediğimi yap bak pişik falan olmaz kolay kolay :))
Aysegulllll58 sayre bir süre ıslak mendil yerine ıslak pamuk kullanın ve sudocrem geçirir diye düşünüyorum geçmiş olsun ❤️🤲🏼
Denizanasi92 nilesea bize de doktor verdi ilk başta söylemedi sonra bizim geçmeyince daha doğrusu geçiyordu ama kaka yağınca daha beter oldu tekrar sorduk doktor 2-3 gün kullanıp ara verin dedi eczacı da aynı şeyi söyledi tahrişe sebep olur dedi