sayre oğlum aynı şekildeydi çok bilgili bir yaşlı teyzem margarin sürmemi söyledi 2 güne birşeyi kalmaz demişti denedim ve oğlumun o kıpkırımızı pişiği geçti , yada zeytinyağını kızartıp soğuduktan sonra süre iyice emdir demişti gerçekten iki yöntemde işe yaradı.. Bi deneyin derim büyükler bu işin ustası😊