-_-hUysUzvetatlikadin Deletedmom_39 ay ben çok resmî kaldım buradaki annelerin yanında ya 😅😅 direk ismini söylüyorum veya ismini kısaltıp sesleniyorum en fazla annecim diyorum 😅
-_-hUysUzvetatlikadin Deletedmom_39 kız bu ne bugünden beri biz senle mi yorumlaşıyoruz ne 😅😅 şimdi fark ettim he 😊😊 demek kafama uygun geldin ☺️
Ronesans Bende bi gariplik var galiba 🤣 oğlum derim bakmazsa adını söylerim. Başka hitap etmedim bugüne kadar 🤣 yeğenlerime de hep paşam derdim 😊
Anestezisttannee Deletedmom_39 annebalıaşkbalı annebalıaşkbalı bal balı diye şarkı söylüyorum 😂 kendim besteledim
canparelerim Anestezisttannee 😂çok iyi yaa çok güzelmiş👍🥰 anne olunca gerçekten içimizde ki o keşfedilmemiş üretkenliğimiz ortaya çıkıyor bence.bende sizin gibi besteler yapıyorum oğluma türküler yakıyorum🤪😅 can kaynayınca ne pırıltılar çıkıyor bizden bende sonra kendime inanamıyorum😂
Deletedmom_39 Anestezisttannee bende şarkı besteliyorum 😆😆 içti mamaları cok cok cok doydu karnısı tok tok tok 😆 @canparelerim
Momonlyn Deletedmom_39 benim kız emekliyor ama ona rağmen yetişemediği yer yok, sürekli paçama yapışık halde o yüzden adı “yer elması” olarak kaldı 😂😂
ikikizannesi Deletedmom_39 ogliskommm yavruskommm bal oglum pamugum oglusum yaramazlik yaparsada seni bebe ruhi seni veya seni ciguli seni diyorum kaciyo
Sunlight Deletedmom_39 Büyük oğlumla aşk yaşıyoruz 🧿 Ben Ömrümmm yakışıklımm derim o bana bebeğimmm fıstık annemm der🤗 Su isterken bile bebeğimm güzel annem su verir misin diyor. Küçük oğlum daha 2 yaşında ve o kadar konuşamıyor. Ona da paşammm lokumumm diyorum🙈
Balyanaginannesi Deletedmom_39 süt burgerim balım çiçek kızım bal küpüm diye seviyorum 😍🥰dahada uzaaarr gider ❤️❤️❤️