Deletedmom_39 oğluşuma genelde ismiyle hitap ediyorum ismini iyce benimsesin diye ama arada ağzımdan başka şeyler çıkıyor. Ömrüm bebem, canım oğlum, annesinin balı, annesinin kuzusu, herşeyim, bitanem, aşkım, sevgilim, benim oğlum🤪😅(bunu dediğimde babası benim neyim amcamın oğlu mu kuzenim mi naber kuzen falan diyor😅🤣) bebek diyorum daha bir çok şey🥰 ama etrafımda herkes istisnasız paşa diyor💙🌸