Deletedmom_39 Bebişim zayıf doğmuştu ve ilk zamanlar minik mini diye diye muni muni kaldı hitabım 🥰🥰 siz nasıl sesleniyorsunuz kızlar ? Bu arada balım da çok diyorum 🙈
cutiebun_ Deletedmom_39 ilk oğluma çukur yanaklım ve canımın köşesi diye 😀 ikinci oğluma da kuşum yada huysuz şirinim diye 😂
Nrgngr Deletedmom_39 tonton yanaklim veya tontonum diyorum genellikle öyle bir tombisligi de yok ama 😂
acabahamilemiyim Deletedmom_39 ballı bebek aşkom canım balım çiçeğim meleğim aşkilotam tatlişkolatamm bu liste uzar gider🤣🤣🤣bazen qğzımdan neler çıkıyor neler ❤