AselinAnnesiiiiiiiii Deletedmom_39 Fıstığım Meleğim Kızım Asel hepsiyle sesleniyorum 3 aylık daha Hepsinede gülüyo bakıyo
canparelerim Nilunas bebeğinizin yanlış iç sesi olmuş olabilirim belki de bebeğiniz öyle seviyordur ben ortalığı karıştırmış olmuş olabilirim 😂🤪😅
Minikpanda12 Deletedmom_39 ay ne çok sesleniyor muşum çocuk adını. Bilmicek 😅 annemmm mmmm ballı lokmam can parçam milosum miro ciğerimin köşesi paşamm falan 🤸♂️
Oglu_m Deletedmom_39 genelde ismiyle sesleniyorum kucagima alıp severken annesinin ballisi tatlısı ballı lokumu ☺️☺️☺️🥰🥰
Gunes789 Deletedmom_39 ahsenkuş ballıkuş derim. Bir de saçma ama kokoli diyorum en çok neden bilmiyodum meğer babam da beni küçükken öyle severmiş😂
Gulcekizim Deletedmom_39 valla ağzıma gelen herşeyi söylüyorum meleğim bebeğim balım miniğim tatlı bademin ballı lokumum 😂