Uykusuzhergeceeee bebeğim sekiz ay on günlük devamlı kendini sağa sola atan bir bebek. Henüz yeni yeni emeklemeye başladı. 7,5 aylıkken koltuğa yüzüstü bırakıyordum ayakları biraz dışarıda kalacak şekilde kendini geri geri kaydırarak iniyordu. O inerken her seferinde “hooop tuttum seni” dedim. Her gün bunu yapıyorduk oyun oynar gibi. Sekiz aya yaklaştığında koltuğa oturtup “hadi hop yapalım nasıl yapıyorduk” diye birkaç defa gösterdim dönüp inmesi gerektiğini. İlk oturttugumda yine kafa üstü kendini atmaya çalışıyordu, birkaç tekrardan sonra şimdi on gündür direkt kendisi iniyor.