Uykusuzhergeceeee Kızlar bebekleriniz koltuktan inmeyi ne zaman öğrendi? Nasıl öğrendi? 1 yaşında, hep gösteriyorum ama direkt kendini öne atıyor
Anneyim3 Uykusuzhergeceeee Bence zamanla öğrenir kendi kendine belki o şimdi kendini ona hazır hissetmiyordur korkuyordur takmayın kafanıza benim oğlum kendi kendine öğrendi mesela o da iner ama biraz daha zamanı vardır belki ☺️
Asiyyee 1 yasinda kendi kendine öğrendi bi baktım once bacaklarını salıyor bacakalei yere değince ellerini bırakıyor koltiga iniyor çıkıyor 10 gun sonra 1 yasinda ama ne zmn yuruyecek diye stres yapıyorum bende sizinki yürüyor mu
Uykusuzhergeceeee Asiyyee Hayır yürümüyor daha. 18 aya kadar normal diyor doktorlar. Ama gelecek ay başlayacak gibi sizin ki de yürür 😊
Emir_mom Uykusuzhergeceeee Bence siz fazla üstelemeyin zamanı gelince kendiliğinden öğrenip iniyorlar.
Handan93 Uykusuzhergeceeee 10 aylıkken annemlere gitmiştik orada bir kere gösterdim arkasını dönüp inmeyi ondan beridir kendi iner şuan 16 ay 7 günlüğüz. 😊
salakmisincemilee Uykusuzhergeceeee 13 aylik 1 aydir falan ogrendi.yatagimiz yuksek orda bile uca gelmeden arkasini donuyor yuzustu yatiriyor kendini kayarak iniyor asagi
DemetF Uykusuzhergeceeee 10 aylikken surekli inecegi zaman gosterdik 11 aylik ken kendi ole inmeye basladi
Uykusuzhergeceeee DemetF ben de gösteriyorum ama kendi bildiğine gidiyor biraz da üstelemeyeyim bakalım 😊
defmommy Uykusuzhergeceeee benimki de hep atlıyordu bir kaç kez sürekli ben gösterdim arkasını dönüp bak böyle iniceksin kızım diye sonra alıstı