lilyummm Uykusuzhergeceeee 13 aylık oğlum var geçenlerde bi baktım kendi kendine öğrenmiş bile göstermemiştik hiç sizinki de öyle olur büyük ihtmal
tombikdonerkankasiiskender Uykusuzhergeceeee mantıklı gerçekten denemelisiniz çocuklar görerek öğreniyolar
aktifmaya Uykusuzhergeceeee Ben öğretmedim kendi indi 9 aylıkken yüz üstü dönüp kendi iniyor ayakları boşa gelincede yavaşlıyor hemen düşmiyim diye 😂 beklemedim bir an da yaptı çok komik oluyor ama 😂😂
Gozanca Uykusuzhergeceeee ben devamli yuz ustu yatiriyorim Kenara kayiuor aşağı alkisliyorum hpsuna gidiyor.7.5 aylik