Alparslan616161 ısıtmadan biberonla verdiğin oldu mu, benim kız emzik tutmuyor arabaya ne zaman binsek ağlıyor bide Fransadayım ben pusetten çıkarmanın cezası var alamıyorum da kucağıma bende çareyi biberonda buldum ama uzun yola gideceğiz7 saat kadar, mola yerine gelene kadar biberonla oyalayacağım ama nasıl yapacağım hiç bilmiyorum, buzdolabından çıkarıp biraz araba ortamında bekletip versem soğuk gelir mi acaba bebeğe