Tekoshi bir ara mastıt olmuştum.mastit apseye çevirmişti o yüzden doktor emzirme demişti sütun tuzlu olur demişti.ama kızım durmayinca sütumun tadına bakıp emzirmistim😁 şekerli su gibi tadı var.mastitim arttığı zaman tadı bozuluyodu.zatwn o zaman bebek te emmiyo