Tekoshi aynen öyle.dogumda ve emzirme döneminde her agladigimda anneme dua ettim rabbim onun cennetine koysun diye.. çok zordu..göğsümu kestirmeye gittim en son, Allah’tan iyi bir cerraha rastgeldik.cok gençsin son bir tedavi daha uygulayacağım dedi.siringayla iltihabı çekti.sansima siringaya denk geldi,cekemeseydi bitmiştim..çok zor annelik,ama çok güzel