Merivv Ben Batman’lıyım .Eşim asker.eşimle orada tanıştık sevgili olduk şimdi kızımız var..Eşim 5 yıl orada görev yaptı biz çok memnunduk .keşke daha fazla kalabilseydik..her şeyiyle çok güzel bir yer.küçük şehir ama çok aktif dolu dolu bir şehir genç nüfus çok çarşısı pazarı her şeyi güzel.yemekler desen hiç aç kalmazsınız.Lojmanlar da var ama her zamanki gibi küçük.Biz şimdi Rize’de Ardeşendeyiz . okul açısından da o kadar güzel eğitimler aldım ki mühendis oldum ben . şimdi işimde yükselmek için uğraşıyorum Batman’ı yaşayan biri olarak öneririm biz 1 sene kaldık ağlaya ağlaya döndük oradan