kamyon_leo Devlet hastanesine hamileyken birkaç kez gittim doktoruna denk gelmek önemli tabii bu tüm şehirler için geçerli. Ama maalesef yapılacak, gezilecek bir yer yok. Tabii büyük şehirlerden gidince biraz tuhaf geliyor. Ben küçük şehirleri çok severim ama Adıyaman yanlış anlamayın ama biraz gelişmeye kapalı bir şehir. Bizzat kendi halkıda söylüyor gelişirsek göç alırız böyle iyi diye. Yoksa sevimli, şirin bir şehir ama insan bazen sıkılıyor