Merivv 6 yıldır Van’da yaşayan bir öğretmen ve polis eşi olarak şiddetle tavsiye ediyorum. Merkezinin imkanları çok güzel. İlçe olarak da Erciş ilçesi çok güzel. Eğitim açısından da çok güzel okullar var. Sosyallik anlamında son derece güzel. Havaların güzel olduğu zamanlarda çıkın göl kenarına ailecek mis gibi pikniğinizi yapın. Sahil bandında yürüyüşünüzü yapın. Mavi bayraklı plajları var yazın göle girin. Aquası var eşleriniz çocukları alıp gidip eğlensinler (aquaya çok fazla bayan gitmiyor). Güzel şık restoranlar, canlı müzikli mekanlar, avm vs. Hepsi var. Polis lojmanları depremden sonra yapılmasına rağmen genel anlamda bakımsızlar. Belki istisnalar vardır :)