Bingöl merkezdeyiz biz eşim gençte çalışıyor 15 km gidiş geliş yapıyor sosyal imkan yazın eh kışın 2 katlı avm miz var tüm bingöl doluşuyoruz 😀 kiralar 2 civarı evler geniş güzel 😀 5. Senemiz eşim polis bıraksalar kalırım 10 sene. Kreş vs çok lojman küçük giren geri çıktı çevremde 😀çevre illere yalın dbakır, Elazığ 1.5 saat sıkılırsak kaçıyoruz 😀 ama ilçeleri de düşünmek lazım tabi ☺️ Hakkınızda hayırlısı olsun