RainOverMe İçişleri Bakanı Süleyman Soylu, 4 bölge olarak belirlenen şark hizmetinin tekrar 2 bölgeye düşürüldüğünü “2024 yılında yürürlüğe girecek 4 grup uygulaması kalkacak. Bu kapsamda şark görevini bitiren personelimizin batı illerinde görev süresini tamamlaması halinde, zorunlu yer değişikliğine tabi tutulması durumu da kaldırılacak.” dedi.