biranneebirbeek11 oğlum 13 aylık, 6.ayından sonra sallanmayı bıraktığı için yanına yatıp emzirerek kendi yatagımızda uyutmaya başladım hem gündüz hem gece. Gündüzleri uyutuyorum yatakta bırakıyorum bir iş yapacaksam mutfakta ya da başka bir oda da gidiyorum ama sık sık kontrol ediyorum. Oturma odam da ki bir koltuk direkt yatak odasında yatagimizi görüyor, yapacak bir isim yoksa o koltuğa oturup TV telefon bakıyorum bi gözüm hep oğlumda uyuyor. Gece uykusunda da aynı şekilde oluyor, gece biz yatacağımız zaman oğlumu beşiğine alıp biz yatağa yatıyoruz. O uyurken ben görmezsem rahat edemiyorum hiç.