Valla biz kış dolayısıyla yatak odam soğuk olduğu için ve yatağın yüksek olduğu için annem doğumdan sonra eve gelince bana oturma odama serdi yatağımi eşimlede bessigide taşıdılar biz oturma odasında yatıyoruz gece beşikte hep yanımıźda odamızda sıcak yatak serip kaldırıyorum onuda eşim yapıyor gündüzde tv izlesem bile kısık sesle hep yanımda ve dogalgazimizda 600 geldi mutfak ve oturma odam yanıyor sadece sizin gibi olsaydım oturma odasına yedek bir beşik kurardım bende evhamliyim