biranneebirbeek11 crazydance bizimki maalesef sallanarak uyuyo gece de emip geri uyuyo bide ben korkarım yanımda ezerim diye 🙈
oglumubeklerken biranneebirbeek11 Allah korusun, çok şükür ki şimdiye kadar birsey olmadı inşallah olmaz da
Balyanakliya biranneebirbeek11 kızım 13 aylık odasında yatıyor kamera var o yüzden gönül rahatlığıyla içeride takılıyoruz zaten gecede odasında yatıyor 9 aylık olduğundan beri
Grlnl biranneebirbeek11 kamera aldığım için kendime teşekkür ediyorum. Doğuma yakın para biriktirip kamera almıştık hala kullanıyorum. Telsiz edinebilirsiniz bi tane.
biranneebirbeek11 __mom beraber uyumak çok güzel hissettiriyodur eminim ama ben korkuyorum ezerim diye :))
gorkemcim biranneebirbeek11 oturma odamizda elektrikli anakucagi var gun icinde benimle orda oluyor ben kalkacaksam da kamerasi var onu aciyorum yatak odasinda park yataginda yatiracaksam da kamerasini kullaniyorum
bayankitapkurdu biranneebirbeek11 o ayda odasını ayırmıştım. Kendi odasında uyuyordu. Telsizimiz var onu açıyordum. Gerçi anne olduğumuz için dönse hissediyoruz 🥰 duyulmaması zor yani 🤭
Artemiss_ biranneebirbeek11 Park beşikte yatak odasında uyuyor. Gece sesine hemen kalkıyorum. Gündüz vakti de salona anne yanı yatağın üzerine koyup öyle bırakıyorum. Eğer yatak odasında uyuduysa kamerayı açıp salona gidiyorum hareket ederse ya da ağlarsa bildirim geliyor zaten. Ama aynı odada olmamız her zaman içimi rahatlatıyor. Kusar döner kundağını yüzüne çeker diye korkuyorum vallahi 😭
biranneebirbeek11 Artemiss_ ya aslında bırakmak lazım bende çok evhamlıyım bide dönerek uyuyo sürekli ya kolu altta kalırsa vs. Sürekli korkuyorum:)
Artemiss_ biranneebirbeek11 evet bende çok evham yapıyorum korkuyorum 😨 tecrübesizim bayağı ama zamanla alışırız inşallah 🙏
Askimizinmeyveleri biranneebirbeek11 uyutur uyutmaz kaçıyorum😂😂😂 oğlum buyuk zaten kızlarım uyur uyumaz salondayım tvde yok zaten evde çıt deseler duyarım hatta evde ses olmayınca komşuların konuşması bile duyulur😂😂😂
biranneebirbeek11 Askimizinmeyveleri TV olmaması çok güzel ya ben gündüzleri tamamen kapatıyorum kafam çok dinleniyo. Duvarların ince olması kötü bizim de öyle ☹️
biraslanmiyavdedi Yatak odasında uyuyor park beşikte. Bizim bir de dubleks, üst katta yatak odası bırakıp iniyorum :) Kamera var. Tek korkum deprem, Allah korusun.
biranneebirbeek11 biraslanmiyavdedi Dubleks ve bırakıyorsunuz çok iyi tebrik ederim darısı başıma ben pimpirik abidesi :)) Allah korusun🙏
biraslanmiyavdedi biranneebirbeek11 Estağfurullah :) Bırakıyorum ama aklım hep onda tabi, Allah’a emanet olsun yavrularımız.