smyra102030 yani soyle söyleyeyim ben ilk defa sağlık ocağında asi yaptirdim.tam prosedürleri nedir bilmiyorum.daha önce rotasindan menenjit 2 doz aşısını özel hastanede yaptırdım o zman sigortam karsiliyordu hepsini.simdi SGK olunca karşılamıyor mecbur dışardan alıp yaptırdım kendi doktorumuza gitsek aşı ile birlikte 3 bin kusuru buluyor.ilaclaei eczaneden aldım direk sağlık ocağına gittim ben.ilaclarin soğuk olması gerekiyor zman kaybetmeden yaptılar.