KaganinAnnesi26 smyra102030 küçük bir kağıt vermişti bana doktorum hangi ayda aşı yapılacağına dair onu göstermiştim sağlık ocağına siz yarın arayın sorun yine sağlık ocağını her her yapılıyormuş diyin
SelinLidya Biz 5 aylık kontrolümüzde menenjit aşısına başladık , hem rota hem menenjit aşısı olduk bir de. 2 gün ateşlendi sonra normale döndü . Allah korusun bir şey olsa keşke yaptırsaydım demek daha kötü geliyor bana , o keşkeler insanı yer bitirir
Superyorgunanne smyra102030 bende ilk dozunu 6 aylıkken eczaneden bexero aldim sağlık ocağına yaptırdım. İkinci dozu 8 aylıkken yaptıracam 930 TL di ilk doz şimdi 1250 TL olmuş. Sağlık ocağındaki ebe ile konuş vurursa hiç sadece aşı için muayene ücreti ödeme canım
smyra102030 Nurrkyk saol cnm bızde yaptrdık bugun artık suan az ateşli nımerıx evet fıyatı ole bız daha ilk doz bexesore olduk