Miraymeyra bütün annelerde otizm şüphesi var deli ettiler bizi bi ara bende de oluşmuştu cevrem yüzünden doktor hiç bişeyi yok rahat bırakın çocuğu demişti. Öyle saçma belirtiler varki insan şaşırıyor belirtilere göre bende de otizm var arkadaşlarımla yazisirken ya da oyun oynarken eşim yüz kere seslenir bakmam makineyi calistirdiktan sonra bi süre izlerim köpükler temizlik hissi hoşuma gider yeni girdiğim bi ortamda soğuk olurum yakın durmam boş boş durup düşünürken parmaklarimi birbirine surterim bunu da eşim fark etmişti anlamsız el hareketlerinden oluyor bi yerde sıra bekleyip yaslanmisken sallandigim oluyor yani bunlar insani şeyler bebeklerinde karakteri var konusmaninda bi zamanı var bu belirtiler olup otizm olabilir ama otizm olmayıp bunları yapanda var bide araba tekeri var onu unuttum benim kızım 1 ay göstermeme rağmen tekerlekle oynadı gösterirken elimden alıp fırlatıyordu bi gün pes ettim aldım tekerlekle oynamaya başladım onun yaptıklarını yaptım elimden aldı normal sürmeye başladı bide bana dönüp kahkahalarla gülmeye başladı ben biliyorum canim boyle istiyo der gibiydi zaten kendisi çok umursamaz bana ogretmeye calisti. Bu belirtilere ayırıcı bilgi koymalilar bi şekilde yapmalılar yoksa her hareketlerinden nem kapicaz