Babe ah sorma her haraket bakar olduk içini serin tut cnm olmaz Allahın izniyle bişey bir tutturmuşlar TV izleyince oluyor etrafında dönüyor kafasını sallıyor bakmıyor VS vs ben de artık okumaya ağın çocuğuma saçma sapan yakıştırmalar getirmekten iyidir paranoyak olduk evde TV açık izliyoruz yani yok TV izlemiyorum babaya izleyemiyorum yav he cocuk bu müzik çıktığında reklamlarda izlemiyor o esnada oyuncalarıyla ama sallanıp dönüyor oynuyor aklınca arada bakıyorda hiç bir sakınca da görmüyorum 11 aylık benim oğlum bakma kuzum sende postlara cocuklarımızın sağlığını biz bozucaz en sonunda bu gel gitler le benim yeğenime sağlık ocağının saçma sapan tespiti yüzünden 16. Ayında Ok meydanı eğitim araştırmada Dr olduğundan şüphe ettiğimiz bir hanım abla otizim raporu çıkarıyordu az daha yengem allahtan babasına sormadan işlem yapamam dedi de öyle çıktık abim özel bir eğitim veren doç. Randevu aldı oraya götürdük adam hayretle otizmli cpcukların anneleri bu raporu çıkarmak için yıllar süren saçma sapan işlemler le uğraşıyorlar nasıl bir günde otizim olmayan bebeğe böyle bir tanı koyar kaldıki tanı için 2 ayı var oda müzik duyduğunda dönerdi aşırı da haraketli bakmıyordu canı istemezse VS ama şuan hiç bişeyi yok aman uzun oldu içimi dökmek istedim çok doldum bu konudan 🤭🙄