Anne-oglu1 başlarda ben de sizin gibiydim, bebeğim emmediği için çok üzülüyordum. Denemediğim yol kalmadı, emzirme danışmanlarından destek aldım, eds, kaşık biberon vs bir sürü ürün satın aldım. Kendimi hem maddi hem de manevi olarak çok zorladım. Kendimi zorlamayı geçtim, bebeğimi de emsin diye çok zorladım fakat en sonunda dönüp baktığımda önemli olan ikimizin de sağlığı ve mutluluğu olduğunu anladım. Bu süreçte o kadar üzdüm ki kendimi sütüm azaldı. Sağım yapmak değil sütüm azalacak, sütüm yetmiyor endişesi sütü azaltan. Bu nedenle bence öncelikle kendinize, sütünüze ve en önemlisi bebeğinize güvenin. Düzenli sağıma ek olarak rezene, ısırgan otu içeren bir çay tüketmenizi, tahin, dereotu, kestane, kuru incir ve bozayı öneririm. Sütünüz olumlu düşünüp düzenli sağım yaparsanız artıyor