Anne-oglu1 ben de çevre baskısı çok yaşadım, çok etkileniyordum. Emzirirken silikon uç kullanıyordum ve sürekli çevrem eleştiriyordu. Benim de çocuğumun kilosu çok şükür iyi ama çocuk doymuyor, aç gibi herkes konuşuyordu. Başlarda sağdığım süt azken çocuk bunla doyar mı tabi ağlar gibi bir sürü yorum vardı. Tüm bunlardan o kadar etkileniyordum ki emse sütüm daha çok olacak diye her şeyi deniyordum. En son bir danışmanlık aldığımda ebe bebeğimi çok ağlatarak emzirttti ve bebeğimde korku kaldı ve sakinleşmek için beni istememeye başladı. O zaman anladım hata yaptığımı ve herkese, her şeye kulak tıkadım. Şimdi benim için sağım yapmak bebekle ilgilenirken zor olsa da daha mutluyum. Bebeğimin gelişimi iyi, olaya olumlu yanlarından bakmaya başladım. Meme düşkünü olmadığı için gece uykusu daha düzenli, ne kadar süt içtiğini görüyorum gibi. :) size de nacizane tavsiyem herkes konuşur, moralinizi yüksek tutup bebeğinize odaklanmanız olur. Annesi olarak onu sizden çok kimse düşünemez ve onun için en iyisini siz yaparsınız. Annelik uzun bir yol ve bu yolda o ve siz varsınız 💕