Quadera bebislemiz emse ne kadar güzel ve kolay olur herşey 🥺 yine sağlıklı olsunlarda, bende şimdi başladım sagmaya 2 saate 1 sağım yapiyorum ama 1 hafta öncesinde sagdigimda daha çok çıkıyordu azalmış sütüm inşallah artar bebeğimi anne sütüyle beslemek için o kadar çabaladım ki İzmir Konya konusmadigim emzirme danışmanı kalmadı herkese yazdım ama nasip neyse o tabi inşallah hepimiz hakkında hayırlısı olur çok teşekkür ederim cevap verdiğiniz için kullandığınız çay vs birşeyler var mı peki