Miraninannesi77
Öncelikle 7 plus 32 gb kullanan biri olarak(6,5yıl kullandım).
7 çok iyi bir tel.
Temizini ve yüksek gb bulursanız değer.
Benim bebeğimden sonra hafıza yetmedi, ve güncelleme bittiği için elden çıkarttım. Tertemizdi düşme ve çizik yoktu, bataryasını yeni değiştirmiştim. Ama telefonum bir anda donma oldu ve bir kaç kere oldu resim silme program silme yapmamda hafıza hep dolu gözüktü. 4 ay önce elden çıkarttım.
Talihsizliğim Aydın’a taşındık ve tel hemen satıldı istediğim teli bulamadım (11 pro Max) bende 11 aldım.