Miraninannesi77 Kizlar bugün 2. El bu telefondan almayı düşünüyorum aranızda kullanan memnun kalan varmı lütfen bilgilendirir misiniz güncellemesi ne durumdadır ve kaç yıl goturur beni
GamzeAsel21 Miraninannesi77 iPhone 7 Plus kullanıyorum tüm özellikleri aynı ben memnunum o kadar düşüyo kalkıyor hala sağlam ama siz ikinci el alacaksınız o ne kadar sağlamdır orasını bilemem
Anneyimbenben GamzeAsel21 ben kullaniyorum ne kadara satıyorlar, cok guzel kamerasi vs herseyi cok iyi guncelleme devam ediyir 1-2 yili guncelleme devam eder
Efeninannesi48 Miraninannesi77 i Miraninannesi77 canim telefonun pil seviyesi dusmusse teleodnun bi nevi beyni gibi batarya degistirince orjinali gibi bile kalmaz bide pil oyle kolay degistirilmiyor teefonlrda bende 8 plus kullaniyorum esim 10 gun once 11 pro max aldi ben eski telefonumu kullanmaya devam etseydim falan dedim😂
Sacidemasal Miraninannesi77 7 plus kullanıyorum 2 el aldım bende ama çok temizdi çizik bile yoktu alırken dikkatli alın çok memnunum güncellemede oluyor
pasaklisinkukuli Miraninannesi77 batarya ömrü önemli ona bakıp alın yoksa benim gibi aarj kablosu ile gezersiniz ya da batarya değişimi yaptırmanız gerekir 500-600 tl
Pol34 Miraninannesi77 en son 1 ay falan önce 6s s+ modellerine güncelleme gelmeyecek diyorlardı. 2 seneye falan da 8e gelmeyebilir.
Efuli-22 Miraninannesi77 4 sene kullandım çokta memnundum hiç bi sıkıntı yaşamadım sarjı çok iyi gidiyordu
dumeka 5 sene iphone 8 kullandım, geçen ay bataryası günde iki üç defa bitmeye başladığı için değiştirdim yoksa çok memnundum. Şimdi yedekte duruyor hala kullanabilirim.
Miraninannesi77 dumeka batarya sıkıntı değil benim için yaptırırım hiç kullanmadım için bilgi almak istedim kullananlardan. Çok teşekkür ederim 🧡🧡
giybetvarbebisim 6 yıl kadar kullandım bu yıl değiştirdim hiç yavaşlama bozulma vs yaşamadım kullandığım süre boyunca. Ve Güncelleme geliyor hala ama ikinci el alacaksanız ayarlardan pil sağlığına bakmanızı tavsiye ederim. :)
Miraninannesi77 giybetvarbebisim pil benim için sikitni değil en kötü bataryayo değiştiririm cihazdan memnun olmak daha iyi ☺️ peki 7 plus hakkında bilginiz varmı bu nasıl telefon 8 gibimi
giybetvarbebisim Miraninannesi77 7 plus da aynı özellikte sadece dış görünüşü farklı arka kapak cam mesela 8 plusta. Güncellemeler geliyor hala sıkıntı yaşamazsınız o konuda☺️