Bukapoo hemşire saçmalamış. Gayet güzel kilosu. Benim bebeğimde 2 aylıkken 5200 dü. Bir anda 10 kilo aldıracak halimiz yok. Siz bebeğinizin doyduğundan eminseniz gerisi teferruat. Benek doymaz aç kalır zayıflar o zaman anlarım. Ayrıca kilosu da iyi. Nesi azmış çözemedim. Neden annelerin psikolojisini bu kadar bozuyorlar anlamıyorum. Takmayın bence. Önemli olan kilo alması değil sağlıklı olması…