Bukapoo nasıl az demiş olabilir ya nasıl hemşire o öyle benim kızımda 2.700 doğdu sarılığıda vardı sürekli emzirdim geçti çok şükür şuan 2 ay 6 günlük 2.ay kontrolümüzde kilosu 5 boyuda 57 olmuştu ve doktor gayet iyi kilo alımı dedi ve bence seninki de alması gereken kiloyu almış maşallah.gayet normal üzme kendini hemşire de halt etmiş kusura bakmada 🤦🏻♀️