Bebeğim 2 aylık 3240 gram doğdu, sarılık olduğu için 2700 e kadar düştü kilosu 1. ay sonunda 4100. Gram 2. Ay kontrolünde yani bugün 5100 gram çıktı tartıda, hemşire kilosu az dedi fazla kilo alamamış dedi çok moralim bozuldu. 2 aylık bebek anneleri sizce kilosu az mı?