Bukapoo lütfen canınızı bu saçma şeylerle sıkmayın. Emzirememek sizin elinizde olan bişey değil. Hangi anne evladını bile isteye emzirmez? Mama konusuna gelince önemli olan bebeğinizin doyması. Doyduğuna inanıyorsanız gözlemlediğiniz kadarı ile varsın olsun kilo almasın. Sağlığı önemli. Boşu boşuna şişmesine ne gerek var? Gereksiz kilo iyi bişey değil ki. Ne çok ne az orta bir kiloda sizin bebeğiniz. Gerçekten samimi söylüyorum benim bebeğimde 2 aylıkken 5 küsür kilodaydı. Sağlık daha önemli gerisi boş..