Laydaren Geçenlerde bir postta kadının teki bana diyor ki tv nin öğrettiklerini siz ne yaparsanız yapın öğretemezsiniz, benim çocuğum ingilizce bile öğreniyor, sizin çocuğunuza acıyorum gibisinden konuşmuştu. 😂😂😂 Bir daha tv ile alakalı postlara yorum yapmak istemiyorum. Bir söz vardır çok severim: “Cahille münakaşaya girmeyin, ben hiç yenemedim”😂😐