okuyor Ama yooo bazıları izlettiriyor ve hiçbir şey olmuyor ve asla olmayacak sanıyorlar. Devir teknoloji devri hem. Ne kadar uzak tutacaksınız ki televizyondan. Sonra çocuk başkasının evinde görünce görmemiş gibi saldırıyor.. Ayrıca ben bi kahve içemeyecek miyim? Ne yapayım azıcık izlesin ben de bi nefes alayım zaten tek başıma büyütüyorum… 😉