okuyor biz izledik ne oldu,ilgisini çekmiyor bile,yapacak bişeyim yok,yalnızım,ev işleri bekler,biraz bakıyor sonra sıkılıyor,tv izledikten sonra konuşmayı söktü. Aklıma gelenler bu kadar He bide izletiyorum ama korkuyorum. Bu bi tık masum yine. Şeye bayılıyorum,İZLETİYORUM VALLA HİÇTE BİŞEY OLMADI. Herkesin kendi tercihi elbette diyip ,günahı boynuna diyen konuyu kapatan teyzeler gibi kaçayım 😄