incitanem3 benim kızım da dönüyor asla uyumakta gözü yok artık bugün 21.15 te emmeye başladı uyumak için tam 23.07de kucağından indi o aralıkta hep kucağımdaydı bırakınca uyandı mecburen bırakamadım. Yoruldum mu çok hiç bir şey yapamıyorsun zaten o zaman diliminde oda cabası. Ama kararlılığımı bozmadım ona kızmamın da faydası değil zararı olur daha fazla stres olur daha fazla uyumaz iç dünyasında ne yaşar bilmiyorum bile . Yarın sabah 8.30da kaldıracağım uyusa bende uyusam tercih ederim ama düzen kurmak zorundayım bu arada çalışıyorum da gün içinde de eve git gel yapıyorum onun için. Çocuk fedakarlık demek. Ablam klozette uyuya kalmışım demişti birinde ne kadar yorulduysa. Uykusuz kalan yorulan tek sen değilsin öyle düşün