incitanem3 iyi yönünden bakın 9 aylik oldu hala dönmüyor xocugum diye posta acabilrdnz.Yani her bebek uyucak diye bisey yok bunu br kabullenin bazı çocuklar her türlü rutini uygulasnzdq uyumaz ki 3 yasina kadar uyumadi snra düzene girdi diyen cok tandgm var .Siz uyumasi jicn eşlik edersnz ona sadece uyumuyrsa yapacak bisey yok uyutmak diye bisey yoktur bebek kendisi isterse uyur .Bir çocuk doktoru bile bir paylasmnda ne yaparsam uyumadi dedi ve bizde ona göre hayatımızı ayarladiksonunda kabullendik dedi belki sizinki geçici yada braz daha uzun sürecek ama her bunaldgnzda yoruldugnzdq bağırmak çözüm mü onu düşünün surekli hale gelmesi büyük sorun.Daha onun aglama inat nöbetleri olacak ve siz ona eşlik edeceksnz yaninda olacaksnz her duygusnda.Hayat toz pembe değil hicbirimz de robot değiliz bazen ses yukselecek elbet ama karşımızda ufak bir cocugun/bebegin olduğumu bilerek sesimizi dozunu ayarlamalyz.Br yetişkine esimize arkadasmza kullanamiyacgmz ses tonunu onada kullanmamalıyz