incitanem3 emin olun çocuğunuz uyusa da akıllı da olsa çok uslu da olsa bi yerden patlak verebilir , bazen bende bağırıyorum sonra içime batıyor ama bizim de bi sabrımız var çocuğuma bağırmam sinirlenmem diyen yalan söyler ki ama artık sinirlendim mi pencereyi açıp bi derin nefes alıyorım sonra ilgilenmeye başlıyorum benim de eşim geceleri yok gündüz yatıyor tekiz yani çocuğum uslu da olsa bazen bunalım geliyor içim daralıyor resmen