Burada beni teselli eden kötü anne değilsin diyen herkese çok teşekkür ediyorum içimi rahatlatiyorsunuz yargilayanlarada hak veriyorum çünkü sabır gerekiyor ve yaptıklarım yanlış olanı geri getirmez evet ama o an işte birden yükseliyor sesim dilime gelenler asla kalbimden geçenler değil 😥